| 
                    V naslednjih skupinah so navedena najbolj pogosta vprašanja in odgovori o storitvi »Rezervirajte hotel v Sloveniji«, ki se nanašajo na rezervacijske sisteme Hotel.si.
                 
												
                        Za nekatere hotele v Sloveniji je storitev online rezervacije na voljo prek zunanjega dobavitelja in ne sodi pod rezervacijske sisteme Hotel.si. V takem primeru je to na portalu jasno navedeno in označeno pred samo izvedbo online rezervacije. Za vsa vprašanja v zvezi z odpovedjo, plačila ali druga vprašanja v zvezi s to storitvijo, prosimo, da kontaktirate dobavitelja direktno oziroma sledite navodilom dobavitelja.
                     Pomembne povezave: 
                    Prosimo, kliknite na temo, ki se nanaša na ustrezen sklop vprašanj in odgovorov.
                 
										 
                    Vprašanja o:
 
 
                    Kako iščem primerno namestitev?
                    Na vstopni strani hotelskega rezervacijskega portala Hotel.si lahko izbirate med
                    hitrim ali naprednim iskanjem (Iskanje po zemljevidu). V iskalnem meniju na levi izberite datum prihoda
                    in odhoda, ki vam ustreza, določite število oseb, po želji regijo in mesto ter kategorijo
                    namestitve, nato kliknite na gumb Išči. Hotel lahko poiščete tudi tako, da vpišete
                    ime specifičnega hotela. Hotel.si omogoča iskanje hotelske namestitve po abecednem
                    redu, kar poenostavi iskanje hotela. Pri naprednem iskanju lahko iščete hotele glede
                    na lastnosti in dodatne ponudbe hotela. Nenazadnje lahko hotelsko namestitev iščete
                    tudi prek zemljevida Slovenije, s klikom na izbrano regijo.
                 
                    Kaj pomeni »poizvedovanje«?
                    Pri nekaterih hotelih je treba o rezervaciji povpraševati. Preverbo in (morebitno)
                    potrdilo o vaši rezervaciji prejmete direktno od izbranega hotela, le-ta vam odgovori
                    na vaše poizvedovanje, običajno v manj kot 24-ih urah.
                 
                    Kaj pomeni »Takojšnja potrditev«?
                    Pri hotelih s takojšnjo potrditvijo, potem ko ste vnesli zahtevane podatke (datuma
                    prihoda in odhoda, število oseb itd.) v iskalna polja in zaključili proces rezervacije
                    in plačila, prejmete takojšno potrditev rezervacije na spletu oz. e-mailu.
                 Na vrh
 
 
 
 
                    Kako izvedem hitro iskanje hotela?
                    Za hitro iskanje hotela izberete želeno mesto oz. regijo in/ ali hotel ter datum
                    prihoda in odhoda, nato kliknete na gumb »Iskanje«. 
                    Kako iščem proste hotele za želeno obdobje?
                    Na vstopni strani, v iskalnem meniju na levi, izberite datum prihoda in odhoda ter
                    kliknite na gumb »Iskanje.« Če iščete hotel na določeni lokaciji ali hotel določene
                    kategorije, prosimo, izberite datum želenega prihoda in odhoda v iskalnem meniju
                    na levi in lokacijo oziroma kategorijo hotela ter kliknite na »Iskanje.« Če imate
                    dodatne želje pri iskanju namestitve, prosimo, kliknite na »Napredno iskanje«, odkljukajte
                    želene lastnosti hotela in/ ali lastnosti sob in kliknite na »Iskanje«.
                 
                    Kako iščem proste nastanitve po kraju?
                    Na vstopni strani, v iskalnem meniju na levi, v izbirnem polju »Kraj« izberite želeni
                    kraj nato datum prihoda in odhoda ter kliknite na »Iskanje.« Hotel.si omogoča iskanje
                    hotelske namestitve po abecednem redu, kar poenostavi iskanje hotela v želenem kraju.
                    Hotele lahko iščete po krajih tudi tako, da izberete regijo v iskalnem meniju na
                    levi, v izbirnem polju »Regija«, ali pa enostavno izberete določeno regijo na zemljevidu
                    Slovenije na desni (povezava Išči po zemljevidu), nato kliknete na gumb »Iskanje za iskanje hotelov po krajih
                    znotraj izbrane regije.
                 
                    Kako iščem proste nastanitve po regijah?
                    Na vstopni strani, v iskalnem meniju na levi, v izbirnem polju »Regija« izberite
                    želeno regijo ter določite datum prihoda in odhoda ter kliknite na »Iskanje.« Hotele
                    lahko iščete po regijah tudi tako, da izberete datum prihoda in odhoda in kliknete
                    na določeno regijo na zemljevidu Slovenije na desni. Nato kliknite na »Iskanje«.
                 
                    Kako iščem proste nastanitve po kategoriji?
                    Na vstopni strani, v iskalnem meniju na levi, izberite želeni datum prihoda in odhoda,
                    nato odkljukajte želeno število zvezdic oziroma kategorijo hotela in kliknite na
                    »Iskanje«. Če kliknete na Iskanje po zemljevidu, lahko nastanitve iščete po regijah tudi tako, da izberete datum prihoda in odhoda in kliknete na določeno regijo na zemljevidu Slovenije na desni. Nato kliknite na »Iskanje«.
                 
                    Kako iščem posebene ponudbe nastanitev?
                    Posebne ponudbe nastanitev lahko najdete na vstopni strani on line rezervacijskega portala hotel.si. Kadar želite izbrati določeno posebno ponudbo nastanitve, ki se pojavi v oknu Posebna ponudba, enostavno kliknite na gumb »Rezerviraj«.
                 
                    Kje lahko najdem kontakne podatke nastanitve?
                    Naslov in pot do nastanitve je mogoče najti na strani podrobnejšega opisa
                    hotela. Pri hotelih s takojšnjo potrditvijo so kontaktni podatki hotela objavljeni
                    v potrdilnem pismu, ki ga prejmete po zaključeni rezervaciji na zaslon in po elektronski
                    pošti. Potrdilno pismo lahko shranite in/ali natisnite. Pri hotelih s poizvedovanjem
                    lahko najdete naslov in pot do hotela na strani podrobnejšega opisa izbrane hotelske
                    namestitve. Preostale kontaktne podatke posreduje izbrani hotel v procesu poizvedovanja
                    sam.
                 Na vrh
 
 
 
 
                    Ali se je treba registrirati na portal hotel.si?
                
                    Ne, na portal se vam ni treba registrirati. Kljub temu pa so pri registraciji uporabnika
                    na portal hotel.si določene prednosti. Na primer, pri povratnih obiskih ali rezervacijah
                    vam ni treba znova vnašati vseh podatkov in tako prihranite čas. Prav tako pri povratnih
                    obiskih mnogi hoteli ne bodo zahtevali plačila v naprej. Kot registriran uporabnik
                    imate dostop do vseh odgovorov na poizvedbe in, pri hotelih s takojšno potrditvijo,
                    do vseh potrdilnih pisem.
                 
                    Kaj pomeni registracija uporabnika na portal hotel.si?
                
                    Registriran uporabnik ima svoj račun, zaščiteno uporabniško ime in geslo. Registracija
                    na hotel.si je brezplačna. Pri registraciji novega člana je treba vpisati osnovne
                    osebne podatke in izbrati želeno uporabniško ime in geslo, s katerima lahko uporabnik
                    nadalje dostopa do svojega računa. Uporabnik lahko ureja svoj profil in spremeni
                    svoje uporabniško ime in geslo. Kot registriran uporabnik imate dostop do vseh odgovorov
                    na poizvedbe v poštni nabiralnik v meniju »Moje rezervacije«, podmeni »Moje poizvedbe«,
                    in do vseh potrdilnih pisem v meniju »Moje rezervacije«, podmeni » Moja potrdilna
                    pisma«.
                 
                    Zakaj moram posredovati svoje osebne podatke?
                
                    Vaši osebni podatki bodo posredovani izbranemu hotelu z namenom poizvedbe in rezervacije
                    hotelske namestitve. Prosimo, upoštevajte, da rezervacija ni mogoča brez določenih
                    informacij. Podatke, ki nam jih posredujete, bomo uporabili zgolj v namen, s katerim
                    ste nam jih posredovali. Vsi podatki bodo zbrani v skladu z Zakonom o varovanju
                    osebnih podatkov (24. člen) ter z najvišjimi metodami zaščite (varnostni protokol
                    SSL) posredovani zgolj prodajalcu hotelske namestitve in nobeni tretji osebi.
                 
                    Kako varno je posredovati svoje osebne podatke? Kako varna je spletna stran www.hotel.si?
                
                    Vse osebne podatke, ki nam jih posredujete, bomo uporabili zgolj v namen, s katerim
                    ste nam jih posredovali. Vsi podatki bodo zbrani v skladu z Zakonom o varovanju
                    osebnih podatkov (24. člen) ter z najvišjimi metodami zaščite (varnostni protokol
                    SSL) posredovani zgolj prodajalcu hotelske namestitve in nobeni tretji osebi.
                 
                    Hotel.si vsebuje t.i. piškotke (cookies) za doseganje nemotenega delovanja portala.
                    Upravljalci portala hotel.si ne zbiramo osebnih podatkov o obiskovalcih spletne
                    strani. Za namene statistike si hotel.si pridržuje zgolj pravico pridobivanja tistih
                    podatkov obiskovalcev portala, iz katerih ne izhajajo individualne lastnosti posameznika,
                    pri tem pa ne obdeluje IP naslova obiskovalcev. Strežnik, na katerem se nahaja ta
                    spletna stran, je ustrezno zavarovan.
                 
                    Dostop do računa registriranih uporabnikov portala hotel.si je zaščiten z uporabniškim
                    imenom in geslom, ki si ju uporabnik določi sam. Registriranim uporabnikom priporočamo,
                    da varujejo svoje uporabniško ime in geslo ter ju ne posredujejo tretjim osebam
                    v uporabo ali na vpogled. Prav tako priporočamo občasno spremembo uporabniškega
                    imena in gesla.
                 
                    Pozabil(a) sem svoje geslo. Kaj moram storiti?
                
                    Če ste pozabili vaše geslo, pojdite na prijavni meni in kliknite na »Ali ste pozabili
                    svoje geslo?« V vnosna polja vpišite svoje uporabniško ime in odgovor na vaše izbrano
                    vprašanje in na vaš elektronski naslov boste prejeli boste geslo, ki ste ga navedli
                    v svojem hotel.si profilu.
                 Na vrh
 
 
 
 
                    Rezervacijski proces je odvisen od hotela, ki ste ga izbrali. Če ste izbrali hotel
                    s takojšnjo potrditvijo rezervacije, prosimo, poiščite odgovor pod »Kako rezerviram
                    sobo v hotelu s takojšnjo potrditvijo?« Če ste izbrali hotel s potrditvijo po poizvedbi,
                    prosimo, poiščite odgovor pod »Kako rezerviram hotel s poizvedbo?«
                 
                    Kako rezerviram sobo v hotelu s »Takojšnjo potrditvijo?«
                
												
														
                            Na vstopni strani, v iskalnem meniju ali z naprednim iskanjem, poiščite hotel (Za
                            podrobnosti glede iskanja glej poglavje Iskanje).
                        
														
                            S seznama razpoložljivih hotelov izberite hotel. Za več informacij in opis izbranega
                            hotela klinite na »Več o tem.« Prav tako lahko kliknete na »Rezerviraj« oziroma
                            »Takojšnja potrditev« ali na sliko hotela. Šele na naslednji strani podrobnejšega
                            opisa hotela lahko pričnete z rezervacijskim procesom.
                        
														
                            Na strani podrobnejšega opisa hotela lahko pričnete z rezervacijskim procesom, tako
                            da kliknete na gumb »Rezerviraj«. S seznama razpoložljivih sob v izbranem obdobju
                            lahko izberete določen tip sobe, tako da kliknete na gumb »Rezerviraj to sobo« (na
                            desni, poleg opisa sobe), ali izberete kombinacijo tipov sob tako, da kliknete na
                            gumb »Rezerviraj več sob hkrati« (na desni, poleg opisa sobe). 
                            Na strani podrobnejšega opisa hotela lahko nadaljujete z iskanjem razpoložljivih
                            sob v izbranem hotelu, in sicer, tako da v iskalnem meniju na vrhu strani na novo
                            določite obdobje vašega bivanja v hotelu.
                        
														
                            Izbira namestitve: V prvem koraku rezervacijskega procesa izberete namestitev. Preverite
                            datume vašega bivanja, izberete tip sobe ali sob in vpišete število sob. Kliknete
                            na »Rezerviraj« in nadalje določite sobni razpored z vpisom števila odraslih in
                            otrok. Kliknete na »Nadaljuj.«
                        
														
                            Potrditev izbire: V drugem koraku rezervacijskega procesa potrdite svojo izbiro.
                            Preverite podatke vaše izbire in kliknite na »Potrditev izbire.«
                        
														
                            Osebni podatki: V tretjem koraku rezervacijskega procesa vnesete svoje osebne podatke
                            v zahtevana polja in nadaljujete z rezervacijo, tako da kliknete na »Nadaljuj.«
														
                            Garancija: V četrtem koraku rezervacijskega procesa je treba vnesti številko vaše
                            kreditne kartice, ki služi bodisi kot garancija za rezervacijo bodisi za plačilo
                            določenega depozita, odvisno od politike izbranega hotela. 
																
																		
                                    Če je vaša rezervacija garantirana s kreditno kartico, izberete kreditno kartico,
                                    vnesete podatke o kreditni kartici in nadaljujete z validacijo kreditne kartice,
                                    tako da kliknete na gumb »Nadaljuj.« (Glede plačil za garancijo glej poglavje Kreditne
                                    kartice in plačila). Kot rezultat uspešne validacije kreditne kartice, boste prejeli
                                    potrdilno pismo, s podrobnostmi o rezervaciji, na vaš zaslon.
                                
																		
                                    Če plačujete določen deposit, morate izbrati plačilni servis (PayPal, 2CheckOut,
                                    itd.) Ko izberete plačilni servis, kliknete na gumb »Nadaljuj.« Nato sledite navodilom
                                    izbranega plačilnega servisa. Po uspešnem plačilu depozita boste prejeli potrdilno
                                    pismo, s podrobnostmi o rezervaciji, na vaš zaslon. (Za več informacij o plačilu
                                    depozitov glej poglavje Kreditne kartice in plačila).
                                
														
                            Svetujemo vam, da si potrdilno pismo natisnete ali shranite na disk. V nekaj minutah
                            boste prejeli tudi potrdilno pismo prek e-pošte na elektronski naslov, ki ste ga
                            vnesli v tretjem koraku rezervacijskega procesa. Registrirani uporabniki bodo prejeli
                            potrdilna pisma v »Moja pisma«, pod »Moje rezervacije.«
                         
                    Kako rezerviram sobo v hotelu s »Potrditvijo po poizvedbi?«
                
												
														
                            Na vstopni strani, v iskalnem meniju ali z naprednim iskanjem, poiščite hotel. (Za
                            podrobnosti glede iskanja glej poglavje Iskanje).
                        
														
                            S seznama razpoložljivih hotelov izberite hotel. Za več informacij in opis izbranega
                            hotela klinite na »Več o tem.« Prav tako lahko kliknete na »Rezerviraj« oziroma
                            »Potrditev po poizvedbi« ali na sliko hotela. Šele na naslednji strani podrobnejšega
                            opisa hotela lahko pričnete s povpraševanjem.
                        
														
                            Na strani podrobnejšega opisa hotela lahko pričnete s povpraševanjem. Izberite želeni
                            datum prihoda in odhoda, izberite število odraslih in otrok ter kliknite na »Pošlji
                            poizvedbo.«
                        
														
                            Izpolnite rezervacijski obrazec s kontaktnimi podatki in napišite sporočilo izbranemu
                            hotelu. Polja označena z zvezdico (*) je treba obvezno izpolniti. Na desni strani
                            obrazca lahko spremenite podatke o bivanju (datum prihoda in odhoda, število odraslih
                            in otrok). Nato kliknete na »Pošlji.«
                        
														
                            Avtomatično obvestilo, da je bilo vaše sporočilo poslano izbranemu hotelu, boste
                            v kratkem prejeli po e-pošti. Na to avtomatično generirano sporočilo ne odgovarjajte,
                            saj boste, takoj ko bo hotel odgovoril na vaše povpraševanje (običajno v 24-ih urah),
                            prejeli novo avtomatično obvestilo portala hotel.si. V tem sporočilu lahko preverite
                            status vaše poizvedbe, tako da kliknete na gumb »Preveri poizvedbo.« Na povezavi,
                            ki se vam odpre, vtipkate geslo, ki ste ga prejeli v avtomatičnem obvestilu.
                        
														
                            Odgovor hotela na vaše povpraševanje in vsa nadaljna korespondenca v procesu povpraševanja
                            je odvisna od posameznega hotela in njegove hotelske politike. Vsa komunikacija
                            s hotelom, ki poteka prek hotel.si v klepetalnici hotela z gostom, ustreza vsem
                            najvišjim standardom zaščite.
                         
                    Vsako vaše povpraševanje in komentarji, poslani hotelu, ter vsi hotelski odgovori
                    so zaščiteni z geslom, ki ga generira hotel.si. Tako lahko v vsakem trenutku preverite
                    status vaše poizvedbe.
                 
                    Kako vem, da je rezervacija potrjena?
                
                    Če ste uspešno zaključili prve štiri korake rezervacijskega procesa, boste prejeli
                    potrdilno pismo, z vsemi podrobnostmi o rezervaciji in hotelskimi kontakti, na vaš
                    zaslon. Svetujemo vam, da si potrdilno pismo natisnete ali shranite na disk. Čez
                    nekaj minut boste potrdilno pismo prejeli tudi po e-pošti na e-naslov, ki ste ga
                    navedli med rezervacijskim procesom. Če ste registrirani uporabnik portala, prejmete
                    potrdilno pismo tudi v poštni predalnik »Moja pisma,« pod menu »Moje rezervacije.«
                 
                    Če v procesu povpraševanja rezervirate hotel s »Potrditvijo po poizvedbi,« boste
                    prejeli potrditev o rezervaciji direktno od hotela, kakor narekuje hotelska politika
                    izbranega hotela. (Za več podrobnosti o »Potrditev po poizvedbi« glej poglavje Pred
                    rezervacijo). Način potrjevanja rezervacije je odvisen od posameznega hotela, ki
                    ga izberete.
                 
                    Ali lahko opravim rezervacijo prek telefona ali e-pošte?
                
                    Žal ne sprejemamo rezervacij ali povpraševanj po telefonu oziroma e-pošti. Vse rezervacije
                    se izvedejo zgolj prek spletnih strani Hotel.si po avtomatiziranem procesu ali s
                    posredovanjem vašega povpraševanja v hotel. Vsa potrebna orodja in informacije so
                    na voljo na portalu. Za splošna vprašanja ali morebitno pomoč nam lahko pišete na
                    info@hotel.si.
                 
                    Rezerviral sem hotel s »Takojšnjo potrditvijo,« vendar nisem natisnil potrdilnega
                    pisma. Kaj moram storiti?
                
                    Po zaključku rezervacijskega procesa se je na vašem zaslonu prikazalo potrdilno
                    pismo s podrobnostmi o rezervaciji. Če si potrdilnega pisma niste niti natisnili
                    niti shranili na disk, ne skrbite, saj ste potrdilno pismo prejeli tudi po e-pošti.
                    V nasprotnem primeru nam pišite na info@hotel.si.
                    Če ste registrirani uporabnik portala, prejmete potrdilno pismo tudi v poštni predalnik
                    »Moja pisma,« pod menu »Moje rezervacije.«
                 
                    Ali prejmem potrdilo za opravljeno rezervacijo tudi od hotela?
                
                    Če ste rezervirali hotel s ''Takojšnjo potrditvijo'' ne potrebujete dodatnega potrdila
                    o rezervaciji. Potrdilno pismo, ki ga prejmete, zadostuje. Priporočamo pa, da ob prijavi v hotel, predložite potrdilno pismo.
                 
                    Če v procesu povpraševanja rezervirate hotel s ''Potrditvijo po poizvedbi'', boste
                    prejeli potrditev o rezervaciji direktno od hotela, kakor narekuje hotelska politika
                    izbranega hotela. (za več podrobnosti o ’’Potrditev po poizvedbi’’ glej Pred rezervacijo).
                 
                    Rezerviral sem hotel, vendar nisem prejel potrdilnega pisma po e-pošti. Kaj moram
                    storiti?
                
                    Prosimo, upoštevajte, da prejmete potrdilno pismo samo pri hotelih s »Takojšnjo
                    potrditvijo« (za več podrobnosti o »Takojšnji potrditvi« glej Pred rezervacijo).
                    Najbolj pogost vzrok, da potrdilnega pisma ne prejmete, je napačno zapisan elektronski
                    naslov. Razlog da potrdilnega pisma niste prejeli je lahko tudi spam filter, ki
                    je pošto s potrdilnim pismom zaznal kot nezaželeno. Če po rezervaciji potrdilnega
                    pisma niste natisnili ter ga niste prejeli po e-pošti, nam pišite na: 
                        info@hotel.si. Kot registriran uporabnik portala prejmete potrdilno pismo
                    tudi v poštni predalnik »Moja pisma,« pod menu »Moje rezervacije.«
                 
                    Moja rezervacija ni uspela. Kaj moram storiti?
                
                    Če rezervacija še ni bila končala in potrjena ter so nastopile težave s PC-jem,
                    internetno povezavo ali kakršnekoli druge težave, prosimo, da ponovite postopek
                    rezervacije. Če pa se to zgodi, ko ste že izvedli plačilo ali validirali kreditno
                    kartico in nadaljevali k zadnjemu koraku –Potrdilno pismo - bo vaša rezervacija
                    izvedena do konca, kljub temu da potrdilnega pisma ne boste videli na zaslonu. Potrdilno
                    pismo boste prejeli po e-pošti. Kot registriran uporabnik portala boste potrdilno
                    pismo prejeli tudi v poštni predalnik »Moja pisma,« pod menu »Moje rezervacije.«
                 
                    Koliko sob lahko rezerviram naenkrat?
                
                    Pri hotelih s »Takojšno potrditvijo« lahko rezervirate več sob naenkrat, pri tem
                    lahko izberete kombinacijo različnih sobnih tipov. Pri tem morate upoštevati, da
                    je vsebina posamezne hotelske ponudbe odvisna od hotelske politike in zasedenosti
                    hotela. To pomeni, da je treba največje število sob, ki jih je možno rezervirati
                    hkrati, izbrati v prvem koraku rezervacijskega procesa - Izberite namestitev - pod
                    Število sob.
                 
                    Pri hotelih s »Potrditvijo po poizvedbi« lahko za možnost skupinskih rezervacij
                    preverite direktno pri izbranem hotelu med samim procesom povpraševanja.
                 Na vrh
 
 
 
 
                    Ali se cene, objavljene na strani rezervacijskega sistema hotel.si, obračunavajo
                    po osebi ali po namestitvi?
                
                    Prosimo, upoštevajte, da je vsebina hotelske ponudbe odvisna od politike hotela.
                    To pomeni, da morate podrobnosti glede cen preveriti pri izbranem hotelu. Vsi hoteli
                    s »Potrditvijo po poizvedbi« žal informacij o ceni nimajo na voljo.
                 
                    Pri hotelih »Takojšnjo potrditvijo« je informacija o ceni navedena na seznamu vseh
                    hotelov, ki ustrezajo vašim iskalnim kriterijem (Za podrobnosti glej poglavje Iskanje).
                    Podrobnosti o ceni posameznega hotela (s takojšnjo potrditvijo) najdete na strani
                    podrobnejšega opisa izbranega hotela. (Stran se prikaže, potem ko izberete določen
                    hotel s seznama razpoložljivih hotelov za želeno obdobje in kliknete na »Rezerviraj«
                    ali »Takojšnja potrditev«). Če je cena na osebo ali za sobo, preverite, tako da
                    kliknete na ikono »vprašaj,« poleg navedene cene, ali preberete besedilo pod Pogoji
                    na dnu ponudbe. Prav tako lahko kliknete na »Poglej pogoje«.
                 
                    Ali bom pri rezervacij prek hotel.si sistema moral plačati provizijo?
                
                    Ne, hotel.si vam ne bo obračunal provizije.
                 
                    Ali je zajtrk vključen v ceno? Kaj vse je vključeno v ceno?
                
                    Podrobne informacije o zajtrku in drugih storitvah, vključenih v ceno, najdete na
                    strani podrobnejšega opisa hotela (Stran se prikaže, potem ko izberete določen hotel
                    s seznama razpoložljivih hotelov za želeno obdobje in kliknete na »Rezerviraj« ali
                    »Takojšnja potrditev«). Kliknete na ikono »vprašaj« poleg navedene cene in opisa
                    storitve ali pod Pogoji na dnu ponudbe. (Kliknite na gumb Poglej pogoje na vrhu
                    ali desno poleg opisa sobe).
                 
                    Hoteli s »Potrditvijo po poizvedbi« posredujejo informacije o zajtrku in drugih
                    storitvah, vključenih v ceno, v procesu povpraševanja. (Za več informacij o »Potrditev
                    po poizvedbi« glej poglavje Pred rezervacijo).
                 
                    Ali je turistična pristojbina – taksa vključena v ceno namestitve?
                
                    Informacije o turistični taksi in morebitni davščini najdete na strani podrobnejšega
                    opisa izbranega hotela (Stran se prikaže, potem ko izberete določen hotel s seznama
                    razpoložljivih hotelov za želeno obdobje in kliknete na »Rezerviraj« ali »Takojšnja
                    potrditev«). Kliknete na ikono vprašaj poleg navedene cene in opisa storitve ali
                    pod Pogoji na dnu ponudbe. (Kliknite na gumb Pogoji na vrhu ali desno poleg opisa
                    sobe).
                 
                    Hoteli s »Potrditvijo po poizvedbi« posredujejo informacije o turistični taksi v
                    procesu povpraševanja. (Za več informacij o »Potrditvi po poizvedbi« glej poglavje
                    Pred rezervacijo).
                 
                    Ali ponujate posebne popuste za otroke, upokojence itd?
                
                    Prosimo, upoštevajte, da je vsebina hotelske ponudbe odvisna od politike hotela.
                    Informacije o posebnih ponudbah najdete na strani podrobnejšega opisa izbranega
                    hotela - pod hotelsko ponudbo v besedilu Pogoji. (Stran se prikaže, potem ko izberete
                    določen hotel s seznama razpoložljivih hotelov za želeno obdobje in kliknete na
                    »Rezerviraj« ali »Takojšnja potrditev.«)
                  
                    Posebne ponudbe lahko najdete tudi na začetni strani portala hotel.si v rubriki Posebna ponudba. Znotraj Posebne ponudbe lahko najdete last minute ponudbe, pakete in akcije različnih hotelov za določeno obdobje bivanja. 
                 
                    Posebne ponudbe lahko najdete tudi na začetni strani portala hotel.si, desno od
                    zemljevida Slovenije, v rubriki Vroča ponudba. Znotraj Vroče ponudbe lahko najdete
                    posebne, last minute ponudbe, pakete in akcije različnih hotelov za določeno obdobje
                    bivanja.
                 Na vrh
 
 
 
 
                    Kmalu ...
                 Na vrh
 
 
 
 
                    Zakaj potrebujete podatke o moji kreditni kartici?
                
                    Prosimo, upoštevajte, da za svoje bivanje v hotelu plačate šele v hotelu samem.
                    Kljub temu zahtevajo nekateri hoteli plačilo akontacije za zagotovitev vašega prihoda.
                    Nekateri hoteli zahtevajo podatke o vaši kreditni kartici kot garancijo rezervacije,
                    saj vašo kreditno kartico bremenijo le v primeru vašega neprihoda ali pozne odpovedi
                    rezervacije. Vse to je odvisno od politike hotela.
                 
                    Pri rezervacijah hotelov »s takojšnjo potrditvijo« boste o načinu garantiranja rezervacije
                    obveščeni v drugem koraku (Potrditev izbire) rezervacijskega procesa. Pridobitev
                    zahtevane garancije se bo izvedla v četrtem koraku (Garancija). Če bo hotel v tem
                    koraku zahteval vnos podatkov o vaši kreditni kartici, vaše kartice ne bomo bremenili.
                    Vnešeni podatki se bodo le direktno posredovali hotelu. Le-ta bo kartico bremenil
                    v primeru vašega neprihoda ali pozne odpovedi (informacije o tem so podane med rezervacijskim
                    procesom in so navedene v potrdilnem pismu). Če v četrtem koraku rezervacijskega
                    procesa (Garancija) zahteva hotel plačilo akontacije, boste plačilo zahtevanega
                    zneska izvedli preko izbranega plačilnega servisa (PayPal, 2ChekOut, itd.). V tem
                    primeru posredujete podatke o plačilnem sredstvu ponudniku storitve plačilnega servisa
                    in ne hotelu ali portalu Hotel.si.
                 
                    Pri hotelih s »potrditvijo po poizvedbi« podatki o kreditni kartici običajno niso
                    zahtevani v procesu povpraševanja. Mogoča so tudi druga sredstva garancije, odvisno
                    od hotelske politike.
                 
                    Ali zahteva hotel plačilo akontacije oziroma plačilo v naprej?
                
                    Na splošno plačate vaše hotelsko bivanje ob prihodu v hotel. Vendar pa nekateri
                    hoteli zahtevajo določeno plačilo akontacije za zagotovitev vašega prihoda. Če hotel
                    zahteva plačilo akontacije, bo to jasno navedeno v drugem koraku (Potrditev izbire),
                    kot tudi v tretjem (Osebni podatki) in v četrtem (Garancija) koraku rezervacijskega
                    procesa.
                 
                    Pri hotelih s »potrditivijo po poizvedbi« lahko glede vseh potrebnih vnaprejšnjih
                    plačil, preverite pri hotelu med procesom povpraševanja (Za več informacij o potrditvi
                    po poizvedbi glej poglavje Pred rezervacijo in Postopek rezervacije). Običajno klasično
                    plačilo akontacije pri večini hotelov ni potrebno.
                 
                    Kateri tip kreditne kartice lahko uporabim za garancijo rezervacije?
                
                    Vse kreditne kartice, ki jih določeni plačilni servisi (PayPal, 2CheckOut, itd.)
                    sprejemajo, so za namen garancije rezervacije. Ker nekateri hoteli ne uporabljajo
                    določenih plačilnih servisov, vam svetujemo, da za vsako rezervacijo posebej, pri
                    drugem in/ali četrtem koraku rezervacijskega procesa (Potrditev izbire/Garancija),
                    preverite, katere plačilne servise hotel uporablja.
                 
                    Pri hotelih s »potrditvijo po poizvedbi« lahko med procesom povpraševanja preverite,
                    katere kreditne kartice sprejema hotel (Za več informacij o Potrditvi po poizvedbi
                    glej poglavje Pred rezervacijo in Postopek rezervacije). Pri tem vam svetujemo,
                    da podatkov o kreditni kartici ne izpisujete v klepetalnici med procesom povpraševanja
                    s hotelom, saj so na voljo tudi druga sredstva za garancijo.
                 
                    Ali je mogoče vnaprejšnje plačilo za moje bivanje v hotelu?
                
                    Prosimo, upoštevajte, da hotel.si ne oblikuje nastanitvenih ponudb. Vsak hotel ponuja
                    nastanitve in potrjuje rezervacije neposredno vam. Ti nastanitveni aranžmaji so
                    vezani na posamezno hotelsko politiko. V glavnem plačate svoje bivanje šele ob prihodu
                    v hotel. Vendar pa nekateri hoteli zahtevajo določeno plačilo akontacije za zagotovitev
                    vašega prihoda. Če hotel zahteva plačilo akontacije, bo to jasno navedeno v drugem
                    koraku (Potrditev izbire), kot tudi v tretjem (Osebni podatki) in v četrtem (Garancija)
                    koraku rezervacijskega procesa (hoteli s takojšnjo potrditvijo). Za več informacij
                    o vnaprejšnjih plačilih morate kontaktirati hotel, kontaktni podatki so v potrdilnem
                    pismu.
                 
                    Pri hotelih »s potrditivjo po poizvedbi« se lahko za vnaprejšnje plačilo bivanja
                    dogovorite s hotelom med procesom povpraševanja oz. korespondence hotel-gost prek
                    varne hotel.si klepetalnice.
                 
                    Ali lahko za plačilo bivanja v hotelu uporabim drugo kreditno kartico, kot sem jo
                    uporabil za garancijo rezervacije?
                
                    Podatki o vaši kreditni kartici so zahtevani zgolj zaradi garancije, tako da lahko
                    v hotelu plačate z drugimi plačilnimi sredstvi.
                 
                    Prosimo, upoštevajte, da vam pri hotelih »s potrditvijo po poizvedbi« odsvetujemo
                    navajanje podatkov o kreditni kartici med procesom povpraševanja oz. korespondence
                    hotel-gost v hotel.si klepetalnici, saj so na voljo tudi drugi načini garancije,
                    kot na primer običajna nakazila, ipd.
                 
                    Moja kreditna kartica je bila bremenjena. Kako lahko dobim povračilo?
                
                    V tem primeru morate kontaktirati hotel. Izbrani plačilni servis bremeni vašo kreditno
                    kartico samo v primerih, ko zahteva hotel plačilo akontacije, kar je izrecno navedeno
                    v potrdilnem pismu. Prosimo, upoštevajte, da je pri hotelih »s takojšnjo potrditvijo,«
                    po potrditvi vnosa podatkov o rezervaciji, namestitivena pogodba sklenjena med vami
                    in hotelom. Po uspešno zaključeni rezervaciji prejmete avtomatsko generirano potrdilno
                    pismo hotela neposredno na svoj zaslon. Kontaktni podatki hotela so v potrdilnem
                    pismu.
                 
                    Pri rezervacijah »s potrditvijo po poizvedbi« urejate rezervacijo z izbranim hotelom
                    neposredno prek varne hotel.si klepetalnice v korespondenci hotel-gost. Vsaka bremenitev
                    kreditne kartice je v domeni hotela. V tem primeru je za povračilo treba kontaktirati
                    hotel neposredno. Prosimo, upoštevajte, da vam odsvetujemo navajanje podatkov o
                    vaši kreditni kartici med procesom povpraševanja v klepetalnici s hotelom, saj so
                    na voljo tudi druga sredstva garancije, kot na primer običajna nakazila na poslovni
                    račun hotela oz. plačila s položnico, ipd.
                 
                    Nimam kreditne kartice. Ali lahko vseeno rezerviram hotel s "Takojšnjo potrditivijo?"
                
                    Prosimo, upoštevajte, da za svoje bivanje v hotelu plačate šele v hotelu samem.
                    Kljub temu zahtevajo nekateri hoteli plačilo akonatcije za zagotovitev vašega prihoda.
                    Nekateri hoteli zahtevajo podatke o vaši kreditni kartici kot garancijo rezervacije,
                    saj vašo kreditno kartico bremenijo le v primeru vašega neprihoda ali pozne odpovedi
                    rezervacije. Vse to je odvisno od politike hotela.
                 
                    V primeru rezervacije z garancijo žal potrebujete kreditno kartico za izvedbo rezervacije.
                    V primeru plačila akontacije lahko rezervirate sobo tudi brez kreditne kartice,
                    saj so na voljo še druge možnosti plačila, in sicer preko sistema PayPal ali lokalnih
                    plačilnih servisov, kot sta Mobitelova Moneta in NLB Klik.
                 
                    Ali je varno vpisati podatke o moji kreditni kartici? Kako varna je spletna stran
                    hotel.si?
                
                    Pri rezervacijah »s takojšnjo potrditivijo« so nam vsi podatki o vaši kreditni kartici
                    varno posredovani. Podatki so med postopkom rezervacije šifrirani in posredovani
                    z varnostnim protokolom SSL (Secure Socket Layer). Naš SSL certifikat je izdala
                    družba Verisign, ena od vodilnih na tem področju. Poleg tega izvajamo napredne varnostne
                    ukrepe za zaščito naših strežnikov pred nedovoljenimi dostopi.
                 
                    Podatki o vaši kreditni kartici so zahtevani zgolj za garancijo rezervacije, v primerih
                    plačila akontacij pa so osebni podatki in podatki o kreditni kartici zaščiteni v
                    skladu z varnostno politiko plačilnega servisa, ki ga izberete. Svetujemo vam, da
                    izberete tisti plačilni servis, ki ga poznate in mu zaupate.
                 
                    Pri hotelih »s potrditvijo po poizvedbi« poteka proces povpraševanja prek hotel.si
                    klepetalnice. Bremenitev kreditnih kartic je v tem primeru izključno v domeni hotela.
                    Odsvetujemo navajanje podatkov o vaši kreditni kartici med procesom povpraševanja
                    v klepetalnici s hotelom, saj so na voljo tudi druga sredstva garancije, kot na
                    primer običajna nakazila na poslovni račun hotela oz. plačila s položnico, ipd.
                 Na vrh
 
 
 
 
                    Kako lahko odpovem ali spremenim svojo rezervacijo?
                
                    Hotel.si deluje kot posrednik med vami in ponudnikom nastanitve. Pri rezervacijah
                    »s takojšnjo potrditvijo« je po potrditvi vnosa podatkov sklenjena namestitvena
                    pogodba med vami in ponudnikom nastanitve. Hotel potrdi vašo rezervacijo direktno,
                    in sicer z avtomatično generiranim potrdilnim pismom, ki se prikaže na vaš zaslon.
                    Za spremembe ali odpovedi rezervacije morate kontaktirati hotel neposredno. Kontaktni
                    podatki hotela so navedeni v potrdilnem pismu.
                 
                    Pri hotelih »s potrditvijo po poizvedbi« urejate odpovedi ali spremembe rezervacij
                    prav tako neposredno prek varne klepetalnice hotel.si s hotelom. Rezervacijski proces
                    je v domeni hotela. Vse morebitne spremembe rezervacije se morajo urejati direktno
                    s hotelom.
                 
                    Kakšni so stroški odpovedi?
                
                    Pri rezervacijah »s takojšnjo potrditvijo« urejate vse spremembe ali odpovedi rezervacije
                    neposredno s hotelom. V izogib stroškom odpovedi rezervacije hotela, vas prosimo,
                    da rezervacijo odpoveste v navedenem roku. Običajno so podrobnosti o pogojih odpovedi
                    rezervacije navedene v potrdilnem pismu, najdete pa jih tudi med posameznimi koraki
                    rezervacijskega procesa.
                 
                    Pri rezervacijah s »potrditvijo po poizvedbi« urejate rezervacijo neposredno s hotelom
                    prek varne hotel.si klepetalnice. Postopek odpovedi rezervacije je v domeni hotela.
                    Vse spremembe ali odpovedi rezervacije se urejajo neposredno s hotelom. V izogib
                    stroškom odpovedi rezervacije hotela, vas prosimo, da rezervacijo odpoveste v navedenem
                    roku. Običajno bodo vse podrobnosti o pogojih odpovedi navedne med procesom povpraševanja.
                 Na vrh
 
 
 
 
                    Kako vam lahko sporočim svoje komentarje in predloge o portalu hotel.si?
                
                    Veseli smo vaših povratnih informacij. Če imate kakršnekoli pripombe glede našega
                    spletnega mesta ali predloge glede hotel.si storitev nam lahko pišite na: 
                        info@hotel.si. Hvala!
                 Na vrh
 
 
 
 |